Full rulle

Tuvas 6:e tand har kommit i veckan. Det i samband med snor har gjort att hon har sovit lite halvdåligt på nätterna dom senaste dagarna. Fördelen med det är att hon sover lite längre på mornarna istället. Men lite halvdrygt är det allt att springa över till henne varannan timme för att ge henne tutten.
Skor och galon set har jag inhandlat. Så vi kan vara ute lite mera. Då slipper hon sitta i vagnen hela tiden. Än har vi inte invigt det. Idag hade varit en bra dag om det inte blåst så hemskt. Skorna fyndade jag på loppis helgen. Dom och lite leksaker en mössa och en klänning. Riktigt billigt kom jag undan. Det gillas. Jag tror jag fortsätter hänga på loppis.
Igår var vi och hälsade på Sussie med familj. Hon hade tagit fram en hel kartong med kläder och skor till Tuva. Det uppskattas väldigt mycket. Jag väntar bara på pris nu. Så jag inte behöver känna mig så sniken.

I veckan har vi gjort rätt mycket. Vi har hälsat på Linda och fått nosa på en två veckor gammal bebis, vi har gått på älvs promenad med syrran i finvädret, vi har ätit middag hos Tuvas mormor, vi har fått besök av Issa och Juno, vi har varit på Wiggos födelsedagskalas och firat Pontus födelsedag (samma dag), jag har fyndat på loppis samtidigt som Micke och Tuva fick besök av både Palle och Patrik och till sist har vi hälsat på Sussi med familj och myst med 3 veckors kattungar, blivit bjudna på middag och fått med oss en hel kartong kläder och skor hem.

Kika gärna in på min andra blogg HÄR.




På promenad efter älven.


Tuva äter banan.



Bästa Wiggos kalas.


Vilar lite på golvet.


Blåslagen hjälte (hon välte en bok rakt på ögat stackarn).


Ordning och reda.... eller.


Först tyckte hon kattungarna var lite läskiga.


Riktigt roligt med andra barn.



Kramar familjen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0