Inte enligt planen...

Tuva sitter inte helt still längre. Hon har iofs inte själv märkt att hon kan förflytta sig i sittandes position. Inte alls lång bit, det handlar om en dm eller två. Jag som hela tiden tyckt att hon kan vänta med det. Åtminstone till sommaren är över. Det skulle vara så bekvämt. Jag hoppas därför att detta bara var en tillfällighet och inte kommer hända igen på en månad eller två. Oftast brukar inte mina förutsägelser stämma överens med verkligheten så bra har jag märkt. Men jag håller tummarna för att denna faktiskt gör det.

I veckan har vi varit på öppna förskolan på Ålidhem (istället för mamma fikat), haft besök av syrran och Rasmus, traskat på stan med syrran och Rasmus, haft barnvakt för första gången så jag och Micke kunde gå på bio, gått på Obbola marknad, varit på middag hos lillans morfar och hälsat på hos Issa och Darek för att fira bästa Junos 2 års dag.


Tuva i härlig morgonfrilla


På öppna förskolans sommarfest


Tuvas nya fina solhatt


Gizmo är för rolig


Det kliar fortfarande i munnen


Klänningen är senaste tradera fyndet


Ute på morfars baksida


Lilla bus kalasklädd


Har fröken tänkt börja krypa snart tro?



Kramar familjen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0