8 månader

Veckan som var har Tuva blivit 8 månader. Jag begriper fortfarande inte vart all tid tar vägen. Jag tycker att det nu märks att hon är med på ett helt annat sätt. Hon sitter mest och observerar allt samtidigt som hon pratar / låter ganska mycket. Hon kopplar ihop saker och jag tror att hon förstår långt mycket mer än jag kan begripa. I min lilla värld är hon ju fortfarande min lilla bebis. Bara för att hon inte kan göra sig förstådd innebär ju inte det att hon inte förstår. Jag har lyckats fånga hennes hejhej på video och la upp det i min andra blogg. Det inlägget hittar ni HÄR.

Vi har under veckan firat Sveriges nationaldag, grillat på bölesholmarna, varit på mamma fika, fått besök av syrran och Rasmus, solat på böleshomarna, grillat med middagsgäster, besökt mormors stuga, hälsat på hos morfar och gjort balkongen sommarfin.

Gå gärna in på min andra blogg med, den hittar ni HÄR.

Firar första nationaldagen


Mamma fika hos Jennie och Ebba


Utelek i högsommarvärme


Syrran och Rasmus höll oss sällskap


Underbar förmiddag på bölesholmarna


Perfekt eftermiddag med grillning och underbart sällskap


Första utomhus badet i mormors stuga


Myser med pappa även det i mormors stuga


Lilla söt med morgonfrilla


Balkongpyssel



Kramar familjen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0