Tand nummer 3

Tuva blir bättre och bättre på att röra sig. Det handlar fortfarande om väldigt små sträckor. Hon kan numera snurra sig runt när hon ligger på mage. Så jag misstänker att det inte är allt för länge kvar tills hon förstår hur hon drar sig fram eller puttar sig bakåt. När hon sitter sträcker hon sig hela tiden efter saker. Jag tror att hon medvetet kastar sakerna långt bort för att se om hon kan nå dom. Det resulterar 9 gånger av 10 att hon hamnar på mage.
Hon har fått sin 3:e tand i veckan. En liten skrutt uppe. Hon är fortfarande rätt grinig och dreglar en hel del. Så jag misstänker att den 4:e inte är allt för långt bort heller.

I veckan har vi umgåtts en hel del med syrran och söner. Först på promenad och parkhäng, sedan har vi besökt Norrmjöle havsbad två dagar i rad, vi har varit på middag hos min pappa eftersom min faster från dalarna var på genomresa och ville ses, Tuvas farfar har hälsat på och vi har hälsat på Tuvas farmor.

Titta gärna in på min andra blogg HÄR. Senare ikväll kommer jag uppdatera med ett nytt videoinlägg.


Nya fina solhatten


Parkhäng



Norrmjöle havsbad dag 1


Norrmjöle havsbad dag 2 (då jag fick med mig systemkameran)


Finklädd för släktmiddag


Nyaste leksaken


Nyvaken


Spännande med en kompis i spegeln


Avbryter leken för att det kliar så hemskt i munnen



Kramar familjen.

Kommentarer
Postat av: tuvas pappa

Hon är bara för söt våran lilla älskling!!! Puss puss

2011-07-03 @ 21:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0