Strandhäng och middagar

Om 5 dagar blir Tuva 10 månader. Det känns rätt overkligt att hon snart fyller ett år. Hela Juli tycker jag sprungit förbi mycket fortare än planerat, å andra sidan verkar det vara så mest hela tiden numera. Hon växer så det knakar. Än sitter hon hyfsat still på rumpan. Vilket är riktigt skönt. Jag bävar lite för när hon kommer på hur hon tar sig framåt och mina lugna dagar inte kommer vara så lugna längre.

Som förra gången tar vi veckan i bilder. Mer info och bilder finns som vanligt på min andra blogg. Den hittar du HÄR.




Laddar inför en dag i solen


På grillfest hos familjen Larsson


På middag hos familjen Marksén


Badar fötterna i Brännäsets havsbad


Klappar händerna


Hänger på Nydala med kusinerna och moster


Försökte sola på Nydala dagen efter med men gav upp pga kalla vindar


Middag med Tess


Playdate med söta Moa


Äter hemlagad köttfärssås för första gången



Kramar familjen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0