Full rulle

Tuva är rätt snabb på att krypa efter en dryg veckas träning. Hon ställer sig lätt mot soffan, bord och stolar. I morse lyckades hon t.o.m ställa sig mot dörrkarmen in till hennes rum. Hur hon lyckades med det har jag ingen aning om då hon stängt dörren om sig och jag var på toan och borstade tänderna. Förvånad vart jag när jag öppnade dörren och hon stod på andra sidan och tittade förvånat på mig. Sin 5:e tand har hon fått dessutom. Jag tror den 6:e är väldigt nära med då man ser den tydligt under tandköttet. Längst ut är det så vitt att det nästan ser ut som den redan spruckit igenom.

I veckan har det inte hänt allt för mycket. Vi har hälsat på Tuvas farmor två gånger, Tuvas mormor har kommit hit och hälsat på, Marie har också hälsat på och så har vi hälsat på hos Tuvas morfar.

Kika gärna in på min andra blogg HÄR.



Full fart


Försöker fånga kameran


Mammamys på kvällskvisten


Nya fodrade regnoverallen fyndad på ellos rea kommer bli super i höst/vår


Utslagen somnade skruttan i mitt knä just innan lunch


Tidningar är såååå intressant


På bushumör (för jämnan numera)


Med mormor


Försöker leka med Diva, hon är inte allt för imponerad


Bästa sovställningen



Kramar familjen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0